♥ Regn? :D


Hos mig regnar det och snöar inte :D Detta kommer att låta konstigt men jag saknar regnet!
Jag hoppas på att snön försvinner så att det blir vår :)

Jag är ledsen för dålig uppdatering, jag ocj stork lovar att bättra oss!! Men idag kan det bli lite dålig uppdatering för att jag ska ut till Mullsjö (min farmor och farfar bor där) och de har ingen data :( Men vi kan hoppas på att stork fixar det? Det gör hon säkert :D

Jag tycker att de är  lite för få som läser bloggen :O Det vore  verkligen roligare om fler började följa så vi kan ha lite roliga grejer här? Men det får vi fixa :D Jag tänkte också lägga till mer låtar i iPoden snart :) Just nu har jag tyvärr inte tid bara :( Men så länge kan jag tipsa om en bra låt-Kesha- Dancing with tears in my eyes, kesha- Take it off, Kesha-kiss N tell :D, sååå de blev fler än en bra låt :D Men det spelar ingen roll:D

Hoppas att ni får en bra dag iallafall :D Puss&Kram //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0