♥ God eftermiddag :)

God eftermiddag, hehe. Jag har ingenting att göra så jag sitter och funderar på hur vi ska få denna bloggen att gå om Kissie, hö-hö. (man måste ju sätta upp mål) Hahaha.

Därför tänkte jag att jag skulle hitta på lite grejer som kommer hända här på bloggen varje dag :D Det är väl en underbar idé?  Jag kan börja med

Dagens fråga ! : Vad tycker du att vi ska skriva mer om i denna bloggen? Tex. mer om vardag, mode, kändisar, musik. Jaa, det är alltså upp till er !

Jag tänkte också att vi kunde ha en frågestund eller något liknande? Vad tycker ni om det? Fast det är nog alldeles för lite folk som läser bloggen för att det skulle funka kanske... Men om ni har någon bra idé kan ni väl slänga in en kommentar här på bloggen?

Snart kommer hiss och diss!

Puss och Kram från //                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0